Dagmara Kasiuk
Psycholog
Psycholog Sądowy
Psychoterapeuta w trakcie szkolenia

Nazywam się Dagmara Kasiuk. Ukończyłam GWSP im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach, zdobywając tytuł magistra pedagogiki resocjalizacyjnej z penitencjarystyką. Jestem również absolwentką psychologii na WSH w Sosnowcu – kierunek neuropsychologia kliniczna z neurologopedią (studia jednolite magisterskie).

Swoją wiedzę i doświadczenie poszerzałam w Psychodynamicznym Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży, a obecnie kształcę się w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym w ramach całościowego szkolenia przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty.

Pracuję jako psycholog sądowy przy Sądzie Okręgowym w Sosnowcu, nauczyciel akademicki, a także jako psycholog w szkole podstawowej. Na co dzień pracuję z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.

W pracy najważniejsze jest dla mnie stworzenie bezpiecznej i wspierającej przestrzeni, w której każdy może lepiej zrozumieć siebie i swoje emocje. Regularnie superwizuję swoją praktykę, dbając o jakość i rzetelność udzielanej pomocy.

Marta Krupa
Psycholog

Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu SWPS w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w poradniach psychologicznych oraz podczas obozów terapeutycznych dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Te doświadczenia nauczyły mnie, jak ważne jest indywidualne podejście i jak wielką rolę w rozwoju dziecka odgrywa bezpieczna, wspierająca relacja.

Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie szczególnie cenna – inspiruje mnie i daje poczucie sensu, ponieważ wierzę, że to właśnie młode pokolenia kształtują przyszłość. W codziennej praktyce dbam o to, aby moi pacjenci czuli się wysłuchani i akceptowani, a ich wyjątkowa perspektywa i wrażliwość były zauważone.

Nieustannie rozwijam swoje kompetencje – obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego oraz uczestniczę w szkoleniach i kursach specjalistycznych. Moje szczególne zainteresowania zawodowe obejmują pracę z dziećmi wysoko wrażliwymi (HSP), wsparcie dzieci i młodzieży z ADHD, ze spektrum autyzmu a także temat psychosomatyki u dzieci. Są to obszary, które wymagają uważności i delikatności, a jednocześnie otwierają przestrzeń do odkrywania ogromnego potencjału młodych osób.

W mojej pracy najważniejsze jest budowanie relacji opartej na zaufaniu, akceptacji i poczuciu bezpieczeństwa. Tworzę przestrzeń, w której dzieci i młodzież mogą odnaleźć swoje zasoby, lepiej zrozumieć siebie i rozwijać odwagę do bycia sobą.
Przewijanie do góry